Usein kysytyt kysymykset

Hilti SMART - Kuukausiveloitteinen rahtipalvelu

Mikä on Hilti SMART - kuukausiveloitteinen rahtipalvelu?
Hilti Smart - Kuukausiveloitteinen rahtipalvelu on tarkoitettu kaikille asiakkaillemme, jotka haluavat tehdä Hiltiltä ostamisesta mahdollisimman helppoa. Kyse on kuukausimaksusta, jonka maksamalla voi tilata tuotteita niin monta kertaa kuin haluat ilman rahtikuluja. Tilauksen voi tehdä verkkokaupassa tai asiakaspalvelumme kautta vaikka joka päivä ja silti rahtimaksu on vain tietty summa kuukaudessa. Rahtipalveluissa on kaksi eri tasoa: Standard ja Premium. 

Miksi valita Hilti SMART - kuukausiveloitteinen rahtipalvelu?
Kuulimme palautteenne ja haluamme tehdä rahtipalveluistamme helpompia ja selkeämpiä. Kuukausiveloitteinen rahtipalvelu tuo joustavuutta ja vähentää rahtihintojen yllätyksellisyyttä.

Kenelle palvelu on tarkoitettu?
Palvelun voivat ottaa käyttöön kaikki Hiltin asiakkaat.

Mitä tuotteita voi tilata kuukausiveloitteisella rahtipalvelulle?
Voit tilata mitä vain tuotteitamme, jopa rahdin kannalta hankalia 6m kiskoja.

Kuinka palvelu laskutetaan?
Tulet jatkossa saamaan kuukauden ensimmäisenä päivänä laskun kyseisen kuun rahtipalvelusta.

Voinko vaihtaa Standardista Premiumiin myöhemmin?
Tottakai! Ole yhteydessä asiakaspalveluumme ja he tekevät muutoksen rahtipalvelutilaukseesi. Uusi rahtipalvelu on käytössä seuraavan täyden kuukauden alusta.

Kuinka kauan palvelu on voimassa ja kuinka sen voi perua?
Kyse on aina kuukausittaisesta sopimuksesta ja se uusiutuu aina joka kuukausi kunnes sopimus irtisanotaan. Voit irtisanoa sopimuksen olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme ja ilmoittamalla sopimuksen purkamisesta. Sopimus päättyy kuluvan kuukauden lopussa.

 

 


 

LISÄTIETOA

Jaa