- Etusivu
- Tuleva järjestelmäpäivitys
Tärkeä ilmoitus
Tilaaminen ei ole mahdollista Hiltin verkkokaupassa, myymälöissä tai puhelimitse 23.–25.11.
Päivitämme järjestelmiämme perjantaista 23.11. klo 00 alkaen sunnuntaihin 25.11. klo 24 saakka, jotta voisimme tukea sinua paremmin tulevaisuudessa.
Tänä aikana verkkokaupassa, puhelimitse ja myymälöissä tilaaminen sekä kaikki verkkopalvelut ovat pois käytöstä. Varasto- tai huoltotoimituksia ei tehdä ennen seuraavaa maanantaita 26.11.
Suosittelemme sinua tekemään tilauksesi mahdollisimman pian.
Kaikki järjestelmät ovat toiminnassa jälleen maanantaina 26.11.
Kuinka autamme sinua, kun et pysty tekemään tilausta?
ASIAKASPALVELU
Voit ottaa asiakaspalveluun yhteyttä normaalisti aukioloaikoinamme. Tiimimme vastaa mahdollisiin kyselyihin ja ottaa vastaan tilauksia. Huomaa kuitenkin, että tilauksia ei käsitellä ennen maanantaita 26.11.
Kyseisenä päivänä odotettavissa olevan puhelumäärän vuoksi suosittelemme, että suunnittelet toiminnan mahdollisimman pitkälle, jotta vältät pitkät odotusajat.
Soita numeroon: 0207 999 200
Myymälät
Paikallinen Hilti Myymäläsi on valitettavasti suljettuna järjestelmäpäivityksen ajan. Myymälä avataan normaalisti maanantaina 26.11.
Website and App
Löydät tuotetiedot ja voit ladata asiakirjoja Hiltin verkkosivustolta. Huomaa, että et pysty kirjautumaan tilillesi tänä aikana.
Hiltin mobiilisovellus ei ole käytössä.
Molemmat järjestelmät ovat käytössä jälleen maanantaina 26.11.
Myyntiedustaja
Voit ottaa yhteyttä paikalliseen Account Manageriisi normaalisti työpäivän aikana. Hän ei kuitenkaan pysty käsittelemään tilauksia ennen maanantaita 26.11.
Usein kysytyt kysymykset
K: Miksi päivitämme järjestelmän?
V: Käytämme vanhaa ohjelmistoa, jolle SAP ei enää tarjoa tukea. Päivitys mahdollistaa monipuolisuuden, jotta voimme kehittää parempia ja nopeampia ratkaisuja pilvipohjaisen teknologian avulla.
K: Mihin järjestelmään päivitämme?
V: Uusi järjestelmä on S/4 HANA
K: Jos minulla on kiireellinen vaatimus 23. marraskuuta, voinko tehdä tilauksen?
V: Jos yrität tehdä tilauksen asiakaspalvelutiimillemme 23. marraskuuta, se laitetaan jonoon ja käsitellään seuraavana maanantaina 26. marraskuuta. Kyseisenä päivänä odotettavissa olevan puhelumäärän vuoksi suosittelemme, että suunnittelet toiminnan mahdollisimman pitkälle, jotta vältät pitkät odotusajat.
K: Milloin tilauksien tekeminen poistuu käytöstä?
V: Tilauksien tekeminen poistuu käytöstä 22. marraskuuta kello 16. Jos yritän tehdä tilauksen tämän ajankohdan jälkeen, se laitetaan jonoon ja käsitellään, kun järjestelmä on taas käynnissä seuraavana maanantaina.
K: Mitä tilaukselleni tapahtuu, jos teen sen verkkosivustolla 23. marraskuuta?
V: 23. marraskuuta verkkosivuston ostoskori ei ole käytettävissä. Suosittelemme, että teet tilaukset edellisenä päivänä tai seuraavana maanantaina 26. marraskuuta. Tänä aikana emme pysty käsittelemään tilauksia verkkosivustolla, mutta tuotetiedot ja -videot ovat käytettävissä, jos tarvitset tuotteista tietoja.
K: Mitä tapahtuu EDI (B2B) -tilauksille?
V: EDI-järjestelmässä tehdyt tilaukset käsitellään heti, kun järjestelmä on taas käynnissä maanantaina 26. marraskuuta ja lähetetään seuraavana päivänä.
K: Mitä tilaukselleni tapahtuu, jos teen sen Account Managerilleni 23. marraskuuta?
V: Tilauksesi laitetaan jonoon, kunnes se voidaan käsitellä järjestelmän ollessa taas käytössä maanantaina 26. marraskuuta.
K: Milloin voin taas tehdä tilauksia?
V: Hiltin verkkosivusto, Hilti Myymälät, asiakaspalvelu ja Account Managerisi ovat käytettävissä normaalisti maanantaina 26. marraskuuta.
K: Mitä tapahtuu, jos minun on lähetettävä työkalu korjattavaksi?
V: Korjaustilauksia ei käsitellä tai toimiteta 23. marraskuuta. On kuitenkin olemassa useita eri tapoja, joilla voit käyttää huoltopalvelua ennen järjestelmän vaihtumista ja sen jälkeen.
- HILTIN VERKKOSIVUSTO: Verkkosivuston huoltonoutotoiminto on pois käytöstä vain 23.–25. marraskuuta. Jos kirjaudut sisään maanantaina 26. marraskuuta, sinun pitäisi pystyä varaamaan korjausaika normaalisti. www.hilti.fi
- HILTI CONNECT: Hilti Connect -sovelluksen huoltonoutotoiminto on pois käytöstä vain 23.–25.marraskuuta. Jos kirjaudut sisään maanantaina 26.marraskuuta, sinun pitäisi pystyä varaamaan korjausaika normaalisti.
- HILTI MYYMÄLÄ: Hilti Myymälät ovat suljettuina 23. marraskuuta. Voit tuoda työkalusi korjattavaksi edellisenä päivänä ennen kello 16 Vaihtoehtoisesti voit tuoda työkalut korjattavaksi myymälään seuraavana maanantaina 26. marraskuuta. Etsi lähin Hilti Myymälä täältä: www.hilti.fi
- ASIAKASPALVELU: Jos sinulla on kiireellinen tilaus 23. marraskuuta, asiakaspalvelutiimimme voi käsitellä huoltotilaukset manuaalisesti. Kyseisenä päivänä odotettavissa olevan puhelumäärän vuoksi suosittelemme, että yrität suunnitella toiminnan mahdollisimman pitkälle, jotta vältät pitkät odotusajat.
K: Onko kolmen päivän korjaustakuu edelleen voimassa?
V: 23. marraskuuta varastotoimituksia, mukaan lukien huoltotilaukset, ei tehdä lainkaan. Tämän häiriön vuoksi emme pysty takaamaan kolmen päivän korjausaikaa. Palautamme korjatut työkalut kuitenkin mahdollisimman pian.